Yerel yerleştirme ile okulumuza yerleşen öğrencilerimizi tebrik ederiz. Pansiyondan faydalanmak isteyen hem 9. sınıf hem de dokulumuzda öğrenimine devam eden diğer (10.,11. ve 12.sınıf) öğrencilerimizin 21-25 Ağustos 2023 tarihleri arasında okulumuza müracaat etmeleri gerekmektedir.
Okulumuza yerleşen öğrencilerin kayıtları e-okul sistemi üzerinden otomatik olarak yapılmıştır. Yeni kayıt olan öğrencilerimiz için okulda, öğrencilerimizin e-okul bilgilerinin güncellenmesi, Bulaşıcı Hastalık Riskine Karşı Veli Sözleşmesinin imzalanması ve isteyen öğrenciler için parasız/paralı yatılılık başvuru işlemleri yapılacaktır.
Dersler 5 saati sabahtan, 3 saati öğleden sonra olmak üzere günde 8 saat olarak işlenmektedir. Sabah ders başlangıcı 08.15, akşam ders çıkışı 15.35'dedir. Pansiyonumuzda yatılı kalan öğrencilerimiz için ücretsiz, gündüzlü öğrencilerimizden isteyenler için günlüğü 21,45 TL'den aylık ücreti mukabilinde öğle yemeği hizmeti verilmektedir; bu ücrette 2 Ocak 2024'den itibaren geçerli olmak üzere bir miktar artış olacaktır.
Pansiyonda kalmak isteyen kız/erkek tüm öğrencilerin parasız ve/veya paralı yatılılık için başvuruda bulunması gerekmektedir. Pansiyonda yatılılık başvurusu için istenen aşağıda yazılı belgeleri teslim eden ve başvuru şartlarını taşıyan öğrencilerin liseye yerleştirme puanı en yüksek olanından itibaren açık kontenjan sayısınca pansiyonlarımıza yerleştirme yapılacaktır. Yatılılık talebinin açık kontenjandan fazla olması sebebiyle pansiyonlarımıza yerleştirilemeyen öğrencilerden, diğer okulların pansiyonlarında parasız yatılılığa başvurmak isteyenlerin belgeleri, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne gönderilecektir. İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünce, diğer okulların pansiyonlarındaki açık kontenjanlara, liseye yerleştirme puanı üstünlüğü esasına göre yerleştirme yapılacaktır.
Bursluluktan parasız yatılılığa geçmek isteyen öğrencilerin velilerinin, bu isteklerini Müdürlüğümüze "Bursluluktan Parasız Yatılılığa Geçiş Dilekçesi" ile bildirmeleri gerekmektedir. 8. sınıf (2023 İlköğretim ve Ortaöğretim Kurumları Bursluluk Sınavı) sonunda bursluluğa hak kazanacak öğrencilerin, sınava başvuru esnasında ortaokul müdürlüklerine verdikleri başvuru belgelerinin (Ek-1 formu ve ekleri) birer örneğini Müdürlüğümüze teslim etmeleri gerekmektedir.
Yatılılık (pansiyon) başvurusunda istenen belgeler:
1-Okuldan verilecek yatılılık istek dilekçesi.
2-Öğrenci Ailesinin Maddi Durumunu Gösterir Beyanname (Ek-1)
UYARI: Ek–1 belgesinin doldurulmasıyla ilgili sayfayı dikkatlice okuyunuz. Oluşabilecek yanlışlıklarda sorumluluk tamamen kişiye aittir.
3-Sağlık Raporu: Herhangi bir sağlık kuruluşundan alınacak ve raporda "Yatılı okumasına engel bir hastalığı yoktur." şeklinde ifade yer alacak.
4-Ailenin tamamını içeren nüfus kayıt örneği (E-devletten alınabilir. Öğrenci adına alınmayacaktır.) Babanın/Annenin bakmakla yükümlü olduğu kişiler belirtilecek. Yasal olarak bakmakla yükümlü olduğunuz kimselerin MAHKEME KARARLARI veya TEDAVİ YARDIM BEYANNAMENİZİN onaylı fotokopileri eklenecektir. 18 yaşından büyük okuyan erkek çocuk varsa öğrenci belgesi (Öğrenim gördüğü okuldan alınacak). 1-18 yaşını geçmiş erkek çocuklar öğrenci değil ise, 2-Evli olan çocukları Ek-1 belgesinde fert sayısı hesabında değerlendirmeye alınmayacaktır.
5-Eşler ayrı ise öğrencinin velayetini gösteren mahkeme kararı.
6-Öğrenci Burslu ise Burslu olduğu bilgisi verilip burslu olduğunu belirten yazı (okuduğu ortaokulundan alınacak). Öğrencinin bursluluktan vazgeçip parasız yatılılığa geçmesi isteniyorsa ayrıca dilekçe verilmesi gerekmektedir. (Ek-3 Bursluluktan Parasız Yatılılığa Geçiş Dilekçesi)
7-Veli İzin Dilekçesi
8-2022-2023 Eğitim Öğretim yılında okul değiştirme cezası almadığına dair yazı. (Öğrencinin mezun olduğu ortaokuldan alınacak)
9-Öğrencinin ve velisinin nüfus cüzdanı ve fotokopileri
10-Parasız yatılı kalmak isteyen öğretmen çocuklarından (doğrudan yerleştirme hakkı için) velisinin görev yaptığı yerleşim yerinde Anadolu lisesi türü okul bulunmadığına dair resmi yazı (İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünden) ve okulundan görev yeri belgesi
NOT: Ayrıca bu kılavuzda bulunan diğer evraklar doldurulmuş ve imzalanmış bir şekilde okul idaresine teslim edilecektir.
Uyarı: Yatılılıkla ilgili belgeler en geç 25.08.2023 tarihi mesai bitimine kadar okul idaresine teslim edilecektir. Okulumuz pansiyonlarına yerleştirme sonuçları Müdürlüğümüzce 28.08.2023 tarihinde okul web sayfamızda (http://aztal.meb.k12.tr/) ilan edilecektir.
Gerekli Dosya Bağlantıları;
Öğrenci Bilgi Formu |DOCX|PDF|
Bulaşıcı Hastalık Riskine Karşı Veli Sözleşmesi |DOCX|PDF|
Pansiyon Başvurusu İçin Gerekli Dosya Bağlantıları;
Başvuru Dilekçesi (Parasız Yatılı) |DOCX|PDF|
Başvuru Dilekçesi (Paralı Yatılı) |DOCX|PDF|
Öğrenci ailesinin maddi durumunu gösteren beyanname (Ek-1) |DOCX|PDF|
Ek-1 Formunun doldurulmasına yardımcı açıklamalar |DOCX|PDF|
Bursluluktan Parasız Yatılılığa Geçiş Dilekçesi |DOCX|PDF|
Çarşı İzin Muvaffakat Dilekçesi |DOCX|PDF|
Veli Evci İzin Belgesi |DOCX|PDF|
Pansiyondan sorumlu müdür yardımcısının öğrencinin velisi olması için dilekçe |DOCX|PDF|
Not: Evraklar mesai saatleri içerisinde okuldan da temin edilebilir.
Osman DEMİR |
Okul Müdürü |
Adres:
Yeşilyurt Mahallesi 66. Sokak No 16 Dazkırı / Afyonkarahisar
Telefon
0 272 421 3888